Досвід роботи


ииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
               ммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммм
                               иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии

ПЕДАГОГІЧНЕ   КРЕДО 


  " Люди - як  музичні  інструменти : їх  звучання       залежить   від  того,  хто  до  них  торкається " / Вергілій /


     "Вміння  знаходити  обдарованих  та  здібних  дітей -            талант.

      Вміння  їх  вирощувати  -  мистецтво.  

    Але  найважливішим  є -  любов  до  дитини "



 ІННОВАЦІЙНІ   ФОРМИ   РОБОТИ  


     -   Освітні  технології

      - Використання комп,ютерних технологій на уроках музики  - https://drive.google.com/file/d/19_pmm4usshwTwaC4p0CoVD3cmoS9-xSd/view

  -  Музико - етнографічна скарбниця українського етносу як джерело самоідентифікації сучасного школяра -  https://drive.google.com/file/d/1-ekJlL50e-MYwr_6RrtxHJR3qQR7AZao/view 

   - Національно - патріотичне виховання школярів засобами муз. мистецтва


П Р Е З Е Н Т А Ц І Ї 



       -  Музична  абетка

       -  Музичні  портрети

       -  Що  таке  концерт ?

       -  На  гостину  до  сусідів.   / Росія,  Білорусь, Молдова /

       -  На  гостини  до  сусідів. / Урок № 18 /

       -  Співуча  Німеччина

       -  У  країні  Балету

       -  Інструментальна  музика

       -  Музична  вікторина



                        Тренінг  для  вчителів                 

            " Організація  та  координація           волонтерської  діяльності  в  школі "

мммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммм
тттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттттт
ииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
ммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммм
ТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТТ











    


Немає коментарів:

Дописати коментар